چرا منوی دیجیتال

 

استفاده از منوی QR در رستوران: چرا برای کنترل هزینه ها بهترین است

افزایش مقیاس رستوران شما می تواند یک فرآیند دشوار باشد و حتی ممکن است نخواهید وارد بازار دیگری شوید که برای کسب و کار شما منطقی نیست. با این حال، مشکل شما ممکن است ناشی از تامین غذا با هزینه معقول باشد. اگر این موضوع بر مدل کسب و کار فعلی شما فشار وارد می کند، باید راه حل های بهتری پیدا کنید. یکی از راه حل‌هایی که در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است، فناوری QR است که بهترین استفاده ممکن را از تمام فضا می‌کند تا غذا در رستوران سریع‌تر سرو شود. با این مقاله مفصل وبلاگ بیابید که چگونه این می تواند به شما در کنترل هزینه ها و حل مشکلات در رستوران خود کمک کند!

 

مقدمه
اگر صاحب رستوران هستید، پس می دانید که کنترل هزینه ها یکی از مهم ترین جنبه های اداره یک کسب و کار موفق است. یکی از راه های کمک به کنترل هزینه ها استفاده از منوی QR است. منوهای QR به طور فزاینده ای در رستوران ها محبوب می شوند زیرا مزایای زیادی نسبت به منوهای سنتی دارند. در اینجا فقط چند دلیل وجود دارد که چرا باید از منوی QR در رستوران خود استفاده کنید: 

 

1. شما به راحتی می توانید منوی خود را به روز کنید
با استفاده از منوی QR، می توانید تغییراتی را در منوی خود به صورت آنی و بدون نیاز به چاپ مجدد و توزیع مجدد منوهای فیزیکی ایجاد کنید. این به ویژه در صورتی مفید است که نیاز به تغییرات فصلی یا تنظیم قیمت ها بر اساس شرایط بازار داشته باشید.

 

2. می‌توانید موارد محبوب را دنبال کنید
با منوی QR، می‌توانید مواردی را که بیشتر سفارش داده می‌شوند، ردیابی کنید. این اطلاعات می‌تواند برای تعیین اینکه کدام غذاها در بین مشتریان شما محبوب‌تر هستند و ممکن است بخواهید که برای همیشه در منوی خود نگه دارید، مفید باشد.

 

3. می توانید ضایعات را کاهش دهید
با استفاده از منوی QR می توانید نیاز به منوهای کاغذی را که باعث کاهش ضایعات و حفظ محیط زیست می شود را از بین ببرید. به علاوه، از آنجایی که نیازی به چاپ منوهای جدید در هر بار تغییر نیست، در هزینه های چاپ صرفه جویی خواهید کرد.

 

دلایل مفید بودن کدهای QR برای صاحبان رستوران و مشتریان
کدهای QR به عنوان راهی برای دسترسی آسان مشتریان به منوها، غذاهای ویژه و سایر اطلاعات به طور فزاینده ای در صنعت رستوران محبوبیت پیدا می کنند. استفاده از کدهای QR برای رستوران ها، هم برای صاحبان و هم برای مشتریان، مزایای زیادی دارد. در اینجا برخی از مهمترین دلایل استفاده از کدهای QR در رستوران شما آورده شده است:

1. کنترل هزینه: منوهای کد QR می توانند به صاحبان رستوران کمک کنند تا در هزینه های چاپ و کاغذ صرفه جویی کنند. آنها همچنین نیاز به خدمات گران قیمت طراحی و چیدمان منو را از بین می برند.

2. افزایش تعامل با مشتری: مشتریان می توانند از اسکنرهای کد QR برای دسترسی سریع به آیتم های منو، اطلاعات تغذیه ای، آلرژن ها و موارد دیگر استفاده کنند. این افزایش تعامل می تواند منجر به فروش بیشتر و تکرار تجارت شود.

3. صرفه جویی در زمان: مشتریان از اینکه می توانند منوی رستوران را بدون نیاز به منتظر ماندن برای سرور یا مهماندار ببینند، قدردانی می کنند. این می تواند در زمان هم برای مشتریان و هم برای کارکنان صرفه جویی کند.

4. انعطاف پذیری: منوهای کد QR را می توان به راحتی با موارد ویژه، اقلام، قیمت ها و موارد دیگر به روز کرد. این باعث می شود آنها نسبت به منوهای کاغذی سنتی بسیار انعطاف پذیرتر باشند.

5. Green Initiative: منوهای کد QR بدون کاغذ هستند که به کاهش ردپای کربن رستوران شما کمک می کند.

اگر به دنبال راهی برای

 

نحوه ایجاد کدهای QR برای اقلام غذایی آماده
کد QR یک کد پاسخ سریع است که می تواند توسط گوشی هوشمند برای ارائه اطلاعات اسکن شود. این کدها اغلب برای ارائه لینک‌های وب‌سایت استفاده می‌شوند، اما می‌توان از آن‌ها برای ذخیره اطلاعات دیگر مانند لیست قیمت یا منوها نیز استفاده کرد.

کدهای QR مزایای زیادی نسبت به منوهای کاغذی سنتی دارند. برای یک چیز مقرون به صرفه تر هستند. لازم نیست هر بار که قیمت های خود را تغییر می دهید یا موارد جدید اضافه می کنید، منوهای جدید را چاپ کنید. و کدهای QR را می توان فوراً به روز کرد. نیازی به انتظار برای چاپ جدید نیست.

کدهای QR نیز برای مشتریان راحت تر هستند. آنها می توانند منو را با سرعت خود مرور کنند و حتی قبل از رسیدن به پیشخوان، انتخاب های خود را انجام دهند. این می تواند به جلوگیری از صف های طولانی و مشتریان ناامید کمک کند.

اگر به فکر استفاده از کدهای QR در رستوران خود هستید، ابتدا باید چند کار را انجام دهید. البته باید خود کدها را ایجاد کنید. می توانید از یک تولید کننده کد QR آنلاین رایگان مانند GOTOQR استفاده کنید

هنگامی که کدهای QR خود را دریافت کردید، باید آنها را در جایی مشخص در رستوران خود قرار دهید تا مشتریان بتوانند به راحتی آنها را پیدا کنند. یک نقطه خوب ممکن است نزدیک ورودی یا روی هر میز باشد.

 

6. کدهای QR برای دستگاه‌های تبلت (و سایر مطالب پشتیبانی + نتیجه‌گیری)
دلایل زیادی برای استفاده از منوی کد QR در رستوران خود وجود دارد. شاید مهمترین دلیل این باشد که می تواند به شما در کنترل هزینه ها کمک کند.

با تغییر آیتم های منو، چاپ و چاپ مجدد منوهای سنتی ممکن است گران باشد. با منوی کد QR، می توانید به سادگی کد QR را زمانی که نیاز به ایجاد تغییرات دارید، به روز کنید. این بدان معنی است که شما مجبور نخواهید بود هر بار که چیزی تغییر می کند منوهای جدید را چاپ کنید.

منوهای کد QR نیز می توانند تعاملی باشند. این بدان معناست که مشتریان می توانند از تلفن هوشمند یا تبلت خود برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موارد موجود در منو استفاده کنند. آن‌ها می‌توانند عکس‌ها را مشاهده کنند، توضیحات را بخوانند، و حتی ویدیوهایی را در مورد موارد قبل از سفارش تماشا کنند. این سطح از تعامل می تواند به افزایش فروش کمک کند و مشتریان را تشویق به امتحان چیزهای جدید کند.

یکی دیگر از مزایای منوهای کد QR سازگاری با محیط زیست است. از آنجایی که منوهای سنتی را چاپ و دوباره چاپ نمی کنید، در کاغذ صرفه جویی می کنید و به کاهش ردپای کربن رستوران خود کمک می کنید.

به طور کلی، استفاده از منوی کد QR یک راه عالی برای کنترل هزینه ها، افزایش فروش و سبز شدن است.

×

سبد خرید

{{ item.name }}

{{ item.quantity }} x {{ item.attributes.friendly_price }}

سبد خالی است! جمع فرعی: {{ totalPriceFormat }}